söndag 17 juli 2011

Rosa


Med visst missmod antog jag Ida Susannes utmaning och gav mig ut i hemmet för att hitta rosa detaljer. Rosa är inte min favoritfärg, om jag säger så. Har aldrig varit, kommer aldrig att bli. Men några detaljer hittade jag.


På min papperskarusell finns en hel del rosa. Sex And The City-boxen har jag lånat av min syster, kanske är det fusk att ha med den? Nagellacket köpte jag faktiskt tidigare i veckan. För rosa passar trots allt väldigt bra ihop med en klädsam solbränna.
.

7 kommentarer:

  1. Hihi, här hos mig hade det varit desto lättare men det gick ju bra hos dig med :).

    Vilka häftiga trampstenar det ser ut att bli, gjuter en del själv och ser fram emot att få se hur dina blev!

    Ha det fint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! Så kul att höra! Ja du verkar göra mycket fint själv också! Så kul att du tittade in till mig! :) Mvh, Sara

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig! Jag blev så glad!
    Din papperskarusell är helt fantastisk!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Har försökt plåta rosa hemma hos mej idag jag också, och det var inte så lätt! Jag har aldrig varit nån större fan av rosa förutom när det gäller blommor - rosa blommor är bara så vackra! och rosa nagellack - såna kan man nästan inte ha för många av :)

    SvaraRadera
  5. Här hos mig finns många ro,a detaljer, speciellt i Ingrids lilla krypin.
    Jag har lagt till dig i min blogglista, hoppas att det är ok.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Rosa är inte min favoritfärg, men vissa grejer passar verkligen i rosa. Fina rosa detaljer du har hittat.
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  7. Jag blir så nyfiken på dina betongprojekt, ser spännande ut. Rosa är inte favoriten men jag har allt börjat gilla den mer o mer..

    Må så gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...