fredag 19 augusti 2011

Önskar er en magisk helg!


Idag står regnet som en vägg utanför dörren. Det är sista dagen på sommarlovet och även om äldsta sonen haft en mjukstart på fritids denna vecka så känns det mer definitivt nu. Detta är sista dagen för ett antal år framöver som han får vara hemma en fredag med mig och lillebror. För på måndag börjar han första klass med skolplikt och lov som hållpunkter att rätta sig efter. Känns konstigt och ganska sorgligt. Ett definitivt slut på småbarnstiden.

Min första arbetsvecka efter semestern är avslutad och jag känner mig ganska trött. Jag hoppas på mer inspiration imorgon då jag tror att vädret ska bli bättre. Då ska jag ta upp min potatis, det ska bli spännande.

Vad har du för planer för helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...