fredag 9 mars 2012

Nu blir det reklam!


Japp, nu blir det lite reklam här på bloggen! Jag tänkte bara nämna att jag har lagt ut flera vackra saker på auktionssajten Tradera, ni ser ett litet smakprov här ovan. Allt är nytt och oanvänt, mycket doft av romantik och sommar.


Där finns även tre små ägg med decoupage på. Äggen är extra exklusiva, eftersom det är mina hönor som värpt dem :)

Idag är annars en kul dag, för i eftermiddag kommer Alingsås tidning hit för att göra ett pysselreportage till sin Bostadsbilaga. Jag lovar att länka till den när den publiceras.

Nu önskar jag er alla en underbar fredag! Imorgon kommer våren har jag hört, så det kan ju inte bli annat än en härlig helg!

4 kommentarer:

  1. Åhh, vad roligt att det blir reportage om dig. Då ska jag hålla utkik efter tidningen med spänning :)
    Äggen är otroligt fina - duktiga hönor du har ;)

    Jag önskar dig en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt! Om det kommer på nätet så måste du ge oss länken!

    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Ja ! Jättekul för oss Alingsåsare ju !

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att bli uppmärksammad i en pysselbilaga!

    Trevlig fredag! Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...