måndag 9 juli 2012

Tillbaka * Back


Ibland händer det saker i livet som gör att man måste prioritera om. Det har varit en ganska lång tystnad här på bloggen och jag tänker inte gå in på några detaljer om varför, det är inte därför jag har min blogg. Och jag vet att ni alla är kloka och fina människor med full förståelse för att personen bakom en blogg bara är en människa och inget annat, och att det därför ibland sker saker som den personen inte kan råda över. Jag har saknat er och den inspiration det ger mig att delta i den dynamiska process som är bloggvärlden. Semestern är här och jag börjar få tillbaka kraften och inspirationen att fortsätta blogga. Kanske blir det inte i samma omfattning som tidigare, eller så blir allt som vanligt igen. Vi får se. Tack för att ni tittar in här, ni är min stora inspirationskälla.

There has been a long silence on the blog for the last month. I will not go into any details and I know you are all wise and good people who understand that the person behind a blog is only a human being who can not control everything in her life. I have been on vacation for one week now and am starting to get back the inspiration to continue blogging. Perhaps not as frequent as befor, but then again everything could go back to normal. Thank you for visiting, you are my true inspiration.

Bilden visar mina krukor där jag har sått mangold, rödbetor och sockerärtor. Mangolden är den sorten som får olika färger på sina stammar. Jag tycker det är så vackert med grönsaker i krukor, och dessutom är ogräset i det närmaste obefintligt.

The picture shows my vegetables in pots: suger snaps, beetroots and chard. I think it is so beautiful with vegetables in pots, and the weed is practically non existing.

4 kommentarer:

  1. Such is life, REbecca, and I'm sure everybody understands.
    Blogging ought to be fun, not another task you are forced to perform.
    I took a long time off as well and am slowly getting back into it, and most of my readers were very sweet about it.
    Find back to yourself and rediscover the fun, that's the most important bit.
    Love,
    Steff

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka, har saknat dina ideér :)
    Kram
    AnnKatrin

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka Rebecca! Jag förstår precis vad du menar, livet går upp och ner.. Kram

    SvaraRadera
  4. Sådant är ju livet, det har jag också fått känna på mer än vanligt de senaste månaderna. Välkommen tillbaka i den utsträckning du vill och orkar, i alla fall!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...